من البداية..!!


اذكريني ...
اذا ماالليل غطاك ...
وظلت عيونك فيه ساهرة ...
حتي تسمعي للفجر اذانا ... ..
اذكريني ...
بكل غروري وقسوتي ...
بكل حناني ورقتي ...
اذكريني
بكل عنادي ...
بكل رعونة الاطفال
في افعالي ...
اذكريني
كما لو انني ...
ماعدت انسانا ... ..
اذكريني ...
بلا سبب ولا معنى ...
واكتبي اسمي اذا شئت ...
فوق سطورك المنسية ...
واجعليه للنسيان عنوانا .....
اذكريني ...
كوهم لا تحفلين به ...
كطيف كان ينام في عينيك احيانا ... ..
اذكريني ...
عند غروب الشمس لانني ...
اعرف ان وقت رحيلي ...
قد حانا ... ..
منذ البداية ...
منذ اولى كلمات الرواية ...
وانا اعرف
انني سطرت خاتمة الحكاية ...
منذ البداية ...
وانا لدي يقين ...
ان روايتي كانت هزيلة ...
وان كلمات الحب القليلة ...
لن تشفع لها ابدا ...
كي تستمر الي النهاية ...
منذ البداية ...
وانا اعرف حبيبتي ...
انني ساكون بلا شك ...
اول الخارجين من الرواية ..
منذ البداية ...
ــــــــــــــــــــــ
ا.هـ

6 عبرني:

MiraMar يقول...

رائعه
بجد

بيتنا القديم يقول...

ميرامار
......
واروع من ذلك انها لاقت إستحسانك

ونالت اعجابك...وهذا لو تعلمين شرف

عظيم...!!

(:

ammola يقول...

ياااااااااااااه بأه يا سمسم
فظيعة..خطيرة..مؤلمة..حسلسة..موجعة..
بلاش تدوس ع الجرح اوى كده الله يخليك
الله يسامحك

بيتنا القديم يقول...

امووووولة
.........
نحن دائماً ننظر الي الضمادة ونشعر بإرتياح ولكن لا يمكننا ان نتجاهل الجرح المفتوح والقابع تحتها..!!
):

L.G. يقول...

وبعدين يعني اذكريني كل شوية تروح تذكر المواد اللي عليها أحسن عشان تنجح الأول وبعدين لو مشيت تذكر حد تاني أصلحلها
المهم في الموضوع مين ألف هاء ده
أسامة اسمك يعني طب ده نوع جديد من الشفرة ؟؟؟
فين أيام الجامعة ياه والله زمان

بيتنا القديم يقول...

L.G.
....
صباح الخير..!!
شكلك زعلانه من حد..وعاوزه تخلصيه فيا..
ده انا غلباااااااااااااااان..!!
(:
دمت بخير
بالحق
مش انت لسه مخلصه الجامعه السنة اللي فاتت؟!
سؤال مش برئ اطلاقاً..!!