محدش واخد منها حاجه


اهلاً يا شباب

مفيش حد وحش ميه في الميه

ومفيش حد حلو ميه في الميه

ومحدش مصر انه يأذيك ميه في الميه

ومحدش يهمه مصلحتك ميه في الميه

يعني زي ما قال سيدنا علي رضي الله عنه

احبب حبيبك هوناً ما عساه يكون بغيضك يوماً ما

وابغض بغيضك هوناً ما عساه يكون حبيبك يوماً ما

10 عبرني:

أميرة البلطجية يقول...

انا شامة ريحت بوادر كابة
ايه بقي؟ هو كل يوم؟
بص انا ححاول ارد ع البوست دي من غير ما خش ف المود عشان بجد انا بتلكك
بظبط معاك حق
وكده انت بتفكرني بضرورة التدرب على مهارات زي "اللي انهاردة متحتاجش لوشه بكره تحتاج لقفاه"
اههههههههه يا اسامة..اما اني محطوطة في غتت اوي في الشغل بخصوص المثل دي
ربنا ما يحوجني لحد ابدا يا ابني
اوكيه
سلام مؤقت

Jana يقول...

كلامك حكم
اللى بتقوله صحيح
لكن دائما هناك استثناءات
يعنى
باباك مامتك اخواتك زوجك اولادك اصحابك الانتيخ
دول بلا شك تتمنى ليهم وبيتمنوا ليك الخير دايما وبنسبة فوق المليون فى المية
واخرين
زى اسرائيل ويوسف والى وجاد شويرى
دول بتتمنى ليهم وبيتمنوا ليك الشر طبعا ...وبرضه مليون فى المية
الناس اللى فى النص بقى
هم اللى تنطبق عليهم قاعدتك متهيألى

وكل شعبان وانت طيب
اللهم بلغنا رمضان

تحياتى
ويجعلو بالنصائح عامر
وخصوصا النصائح التى هى نتاج بمبة لسه واخدها فى حد
مش برضه ؟؟؟

break يقول...

عندك حق

سمسم يقول...

مولاتي
......
وانا شامم ريحة الاكل اتحرق علي البوتجاز

الحقي بسرعة قبل ما مامتك تاخد بالها

بالنسبة للأخ الغتت هتيلي حاجة من

ريحتو عشرين جنيه مثلاً وانا اعملو عمل

اسود ومهبب لدرجة انه هيضربلك مزيكا

في الرايحة والجاية

حييييييييي مداااااااااااااااااااد

حنكوش فنكوش بنكوش..قوموا ومتقعدوش

سمسم يقول...

جني
...
وعندك واحد كابتشينو لأحلي مدوناية

في الحتة وصلحوا

الإستثناء شاذ والشاذ لا يقاس عليه

انا بتكلم في الغالب الأعم

بخصوص البومب اخبارك ايه في رمضان

جبتي الفنوس ولا لأ ؟!!!

سمسم يقول...

بريك
.....
فعلاً

خير التعليق ما قل ودل

فكريني اجبلك حبر للقلم بتاعك

علي رأي المثل

كلام دكاترة

عين ضيقة يقول...

ماشى

المهم بس ماتكونش فى حالة نفسية سيئة

احنا مانستغنا ياسيدى

سلام

سمسم يقول...

عين
...
لأ والله يا فندم انا بخير والحمد لله

بس ايه الابهار والانبهار الشعري

المستعر عندك في المدونة

اللهم لا حسد

ربة الشعر عندك جتلها اسهاب فكري

ولا ايه

عين ضيقة يقول...

المفروض بعد كلامك ده انزل البوست الجاى خمسة وخميسة

واجيب ام مش عارفة مين كده ترقينى

ماشى ياعم
عموما سعيدة كتير ان القصيدة عجبتك

تصبح على خير

سمسم يقول...

عين
...
الي الامام يا نورمندي

سيري وليباركك الرب

بجد ابدعاتك تحفة

دمت بخير

وانت من اهله